Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Πρώτη Χριστουγεννιάτικη ανάρτηση...

Καλησπέρα σας,


τι κάνετε?Χαζεύοντας τα μπλογκοσπιτάκια σας βλέπω πως το χριστουγεννιάτικο πνεύμα μας έχει συνεπάρει!!!Εμένα άργησε λίγο αλλά ήρθε τελικά χαχαχαχαχ
Κάθε χρόνο απο τότε που μένουμε μαζί με τον άντρα μου φτιάχνω ένα γούρι για την είσοδο του σπιτιού μας!!Έτσι και φέτος έκανα ένα αλλά λίγο πιο υπερπαραγωγή απο τις άλλες χρονιές!!Το ωραίο είναι πως ήδη μου παρήγγειλαν χαχαχαχαχ
Ορίστε το δημιούργημά μου!!!



Ξύλινο καδράκι με την τεχνική του decoupage με 3D στοιχεία και ένα σπιτάκι απο τη ζύμη της Λαμπρούκα!!
Πως σας φαίνεται? Δυστυχώς δεν έχω τη μηχανή για να βγάλω μια φωτογραφία με όλα τα γουράκια μαζεμένα στην είσοδό μας!!
Μ αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στον πανηγύρι  των χριστουγέννων starsandicicles


Κι εδώ σας αφήνω και θα τα ξαναπούμε πολύ σύντομα!!!

Πολλά φιλιά,
ΜαΘε

6 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν οι υπερπαραγωγές και το δικό σου γούρι είναι φανταστικό και πράγματι πολύ διαφορετικό από τα συνηθισμένα!!Μπράβο κοριτσάκι μου,να μην χάνεσαι όμως,να σε βλέπουμε πιο συχνά!!Περιμένουμε και τα επόμενα!Το σπιτάκι δε....κατάλευκο και παχουλό παχουλό!!!χαχαχαΔεν σου ράγισε καθόλου?Σε φιλώωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω πολυ πολυ Λαμπρινη μου για τα τοσο ομορφα λογια σου!!!Το σπιτακι οχι δεν εσπασε,καποια πιο λεπτα μου ραγισαν,οσα ειχαν το παχος αυτο βγηκαν πολυ ωραια!!!Πολλα φιλια και καλες γιορτες!!

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει πολυ κ δε το θεωρώ καθόλου υπερπαραγωγή. Χριστούγεννα ειναι, άδειο να το έκανες;;;μην πτοείται καθόλου κ να βάλεις κ αλλά χαχαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω παρα πολυ!!!Δε πτοουμαι καθολου,μολις ετοιμασα μια γωνια του σπιτιου μας και βγηκε πολυ ομορφη!!εκει να δεις υπερπαραγωγη χαχαχαχαχ

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Μαρία μου!!!
    Πανέμορφο είναι!! Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριλενα μου σ ευχαριστω παρα παρα πολυ για τα τοσο καλα σου λογια!!φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή