Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Είναι γεγονός........Ο 1ος μου κουμπαράς!!!!!!!

Πολύ πολύ πολύ καλησπέρα σας,

πως είσαστε?Εμείς σήμερα είχαμε απίστευτη βροχή και μια απίστευτη δροσούλα απόψε!!
Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί προχθές ολοκλήρωσα τον πρώτο μου κουμπαρά για την  ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ! Βγήκα και στο μπαλκόνι μου σήμερα πριν φύγουμε για το χωριό και η γειτόνισσα έπινε τον καφέ της και της λέω "να σας δείξω κατι που έφτιαξα να μου πείτε τη γνώμη σας?" και πάω φέρνω τον κουμπαρούλη μου και τσουπ βγαίνει και ο άντρας της έξω και λέει " μα τι απλός καλός λες καλέ,τρίκαλος είναι" χαχαχαχαχαχαχ πολύ χάρηκα γιατί και ο αντρούλης μου ενθουσιάστηκε!!!!
Εννοείται πως ήρθε και στο χωριό γιατι έπρεπε ν ανοιχτει και η σχισμή για τα χρήματα,απο τον αδερφούλη και φυσικά μ ενα υγρό που έχει μου αφαίρεσε και τα γράμματα απο τον πάτο του κουτιού!!!Για να είναι σωστό δώρο,μου είπε!!!!! :)
Να τος λοιπό ο κουμπαράς μου κι εύχομαι να αρέσει κι εσάς!!!









Η καλή γειτόνισσα μου έδωσε και ένα μεγάλο άδειο κουτί καφέ σήμερα!!!Μαντέψτε τι θα φτιάξω πάλι χαχαχαχαχαχαχ

Πολλά φιλιά και να έχουμε ένα όμορφο σαββατοκύριακο,
ΜαΘε

11 σχόλια:

  1. Τί ωραίος και χαρούμενος που είναι!!!! Μπράβο! Άντε καλή συνέχεια με τον επόμενο! :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα
    Απίθανος είναι ο κουμπαράς σου και οι πεταλούδες σου τυχερές γιατί θα πετάξουν μέχρι Θεσσαλονίκη.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΩΝ ΚΟΥΜΠΑΡΟΠΑΡΑΓΩΓΩΝ!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφος!Μέ πολύ ωραία χρώματα!Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαράκι είναι υπέροχος!!!!!
    Θα φτιάξω και εγώ το δικό μου σύντομα!!!!!

    (η καινούρια εμφάνιση του blog σου είναι απίστευτη!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πεταλουδένιος...κι`ωραίος! Μπράβο!...
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανάλαφρος και πουπουλένιος ο κουμπαράς σου, Μαρία! Αντε και στον/στους επόμενους κουμπαράδες! Φιλιά και καλή εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ομορφούλης είναι, μπράβο, καλή αρχή!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαρούμενος και αεράτος με τα φτεράκια του!Μπράβο σου και καλή συνέχεια!ήταν αδύνατον να μην αρέσει στους γείτονες και στους δικούς σου!Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστω πολυ πολυ για τα καλα σας λογακια!!πολυ χαιρομαιπου σας αρεσει!!μου δινετε ωθηση να συνεχισω!!
    χαθηκα λιγο αλλα οχι αδικα!!!θα δειτε σε επομενη αναρτηση!!!
    πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή