Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Μια ακόμη ιδιαίτερη δημιουργία κι ένα ευχαριστώ!

Καλησπέρα σας,

τι κάνετε?Εμένα μ έχουν πιάσει τα ψυχολογικά μου(μαζί και με όλο τον υπόλοιπο κόσμο που ζει στην Ελλάδα). Έχω αρρωστήσει ν ακούω άσχημα πράγματα γύρω μου και δεν εννοώ μόνο την οικονομική κατάσταση της χώρας αλλά κυρίως τα θέματα υγείας που ταλαιπωρούν τόσους ανθρώπους και που δυστυχώς δεν γίνονται περαστικά για όλους.Τι να πω? ειλικρινά δε ξέρω.Μ έχει πιάσει τρομερή απογοήτευση και με όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα και που τίποτα δεν αλλάζει  δε ξέρω πραγματικά δε ξέρω.Τέλος πάντων,ας μη μιζεριάζουμε και πάμε να δούμε τι έχουμε σήμερα!!

Σήμερα έχουμε κατι που έχω φτιάξει στο παρελθόν και που η αλήθεια είναι το είχα δει και σ ένα κατάστημα εδώ στη πόλη μου και μου άρεσε τόσο μα τόσο πολύ που το έφτιαξα!!!Τα λουλουδάκια τα είχα,τα φυλλαράκια μου τα δωσε η ξαδέρφη μου χαχαχαχ η ανακύκλωση σε όλο της το μεγαλείο (τώρα βέβαια η αλήθεια είναι πως θα προσπαθούσα να τα φτιάξω με πηλό που βλέπω τόσες κατασκευές στα μπλογκακια σας και "ζηλεύω" αλλά πριν καιρό που το έφτιαξα δεν ήξερα πως υπάρχει πηλός που στεγνώνει μόνος του,χωρίς ψήσιμο!! καλά οτι υπήρχε και λευκός πηλός ούτε που το χα φανταστεί αλλα οκ χαχαχαχαχ).Ελπίζω να σας αρέσει!!
Πάμε τώρα και σ ενα πολύ πολύ μεγάλο ευχαριστώ στη  Χρύσα για το υπέροχο δώρο που κέρδισα!! Χρύσα μου σ ευχαριστώ πολυ πολυ πολυ και για το δώρο σου αλλά και για τα όμορφα λογάκια που μου έστειλες!! Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφική μηχανή και το κινητό τις βγάζει τόσο μα τόσο μαύρες τις φωτογραφίες που θα ταν κρίμα και άδικο να τις ανεβάσω και να μη φαίνετα τίποτα!!Ευελπιστώ τις επόμενες μέρες να έχω την μηχανή στα χέρια μου και να σας τα δείξω,ουτε για τις κατασκευές μου δεν έχω!!!Ας μη γκρινιάζω ομωωωωωωωως είπαμε σκεφτόμαστε θετικάαααααα  ωωωωωωωωμμμμμμμμ ωωωωωωωωμμμμμμμμ μπας και ηρεμήσω :)


Πολλά φιλιά,
ΜαΘε

12 σχόλια:

  1. :)) Το βασικό είναι ότι δεν χάνεις το χιούμορ σου! Να δίνεις κουράγιο στους άλλους..Πίστεψέ με όταν έχεις την υγεία σου όλα μπορείς να τα κατορθώσεις..Μετά είναι θέμα σωστών επιλογών!
    Πολύ όμορφη η δημιουργία σου, να χαρείς και το δωράκι σου!καληνύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφος ο σταυρός!...ιδιαίτερος! Μπράβο σου!
    Να περνάς όμορφα!...και να μην αγχώνεσαι!...όλα θα πάνε καλά...μόνο την υγεία μας νάχουμε....
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιδιάιτερος και καλαίσθητος ο σταυρός! Μπράβο σου!
    Οσο για τα υπόλοιπα, ας προσπαθούμε να μην μας "παίρνει" από κάτω! Εξάλλου, δεν βγαίνει και τίποτα!
    Καλημέρα, καλό Σ/Κ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ομορφος ο σταυρός σου
    συγχαρητήρια για το δωράκι που κέρδισε να το χαρείς
    υγεία κι όλα γίνονται..σ εκαταλαβαινω όμως προσπαθούμε να μην επηρεαζόμαστε από την αρνητικότητα γύρω μας αλλά σπάνια τα καταφέρνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφος ο σταυρός σου!!
    Όλα καλά όλα ανθηρά που λέγανε και σε μια ταινία!! Όλα καλά αρκεί κι εμείς να είμαστε καλά!! Τα υπόλοιπα και γίνονται και διορθώνονται κι αλλάζουν!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σας ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σας λογια!μακαρι να μαστε ολοι καλα και με τους αγαπημενους μας ανθρωπους γυρω μας!!πολλα φιλια και καλο σαββατοκυριακο να εχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ όμορφος ο σταυρός!!! ας έχουμε πίστη και ας σκεφτόμαστε θετικά!! καλό μήνα και καλή εβδομάδα! φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σ ευχαριστω πολυ evonita!!καλο μηνα και καλη εβδομαδα να εχουμε ολοι μας!! πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα και καλό μήνα να έχεις,
    να είσαι πάντα δημιουργική και να φτιάχνεις όμορφα πράγματα!
    Τώρα πέρνα και από Χρυσομέλισσες να δείς κάτι που σε περιμένει!
    Φιλιά απ όλες τις μελισσούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 3 βραβειακιαααα!!!! τελειααααα!!! σας ευχαριστω πολυ μελισσουλες κι εσας!!! τρεχωωωωωω!!!!! πολλα φιλια και σας ευχαριστω πολυ πολυ για τα καλα σας λογια!!!

      Διαγραφή
  10. Έχεις Βραβείο
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/one-lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δελφινακιιιιι μου σ ευχαριστω πολυ!!! τρεχω να το παραλαβωωω!!! πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή